روزهاي انتظار

سلام فرزند نداشته ام

1396/4/24 22:32
نویسنده : سارا
1,588 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرزند به دنيا نيامده ام
سلام فرزند خيالي من
سلام
لم ميخواد حرف بزنم باهات با اينكه نيستي
دعوات كنم با اينكه ميدونم نيستي
دلم ميخواد بهت ميگفتم خوش اومدي ماماني قدرتو ميدونه ميگم ولي ميدونم نيستي كه بشنوي
دلم ميخواست برات تعريف كنم چه ها كشيدم تا بياي تعريف ميكنم ولي بازم يكطرفه
دلم ميخواست وجودت رو حس ميكردم ازت قول ميگرفتم بموني برام حست نكردم ولي ازت قول گرفتم
دلم ميخواست بيام برات تعريف كنم چطوري بابات خوشحال شد وقتي فهميد هستي ولي. به دل من نيست نميشه كه بشه
دلم ميخواست بودي ولي نيستي
باز منم و من
منمو غم دلم
فردا ميرم ازمايش بدم دلم ميخواد غافلگير شم ولي ميدونم نميشم
اخ اي فرزند به دنيا نيامده ام اگه من هم جاي تو بودم دلم نميخواست به اين دنياي پر درد بيام


سلام فرزند خيالي من
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)